Pages

Brokoli Salatası

Narlı Brokoliii ımmmm en sevdiğimm 😊 Size vitamini öldürmeden kaşıklayarak yiyeeğiniz bir aparatiften bahsedeceğim. Hele de diyet yapanlara ( benim gibi yapmaya çalışanlara 😎) çok güzel bir ara öğün. Brokoliyi normalde yemez yiyemezdim . Tadı bana biraz tuhaf geliyordu. Lakin Emine abla ile tanışana kadar. Buradan kendisine selamlarımı gönderiyor o lezzetli ellerinden öpüyorum :)

Narlı Brokolimiz İçin Malzemeler:
Bir iki demet brokoli
1 adet nar
1 kutu haşlanmış veya konserve mısır ( İsteğe bağlı)
Ceviz (İsteğe bağlı)

Sosu İçin:
Göz kararı nar ekşisi
Göz kararı karabiber
Göz kararı zeytinyağı
Göz kararı tuz

Narlı Brokoli Salatası Hazırlanışı:
Brokolinin çiçek kısımlarını bıçakla doğrayınız. (isterseniz rondadan da geçirebilirsiniz.) Nar hariç diğer tüm malzemeleri geniş bir kaba alıp karıştırıyoruz. Brokoliler sosun büyük bir kısmını içine çektikten sonra narlarımızı, mısır ve cevizlerimiz isteğe göre ilave edebiliriz. Servis tabağına alıyoruz..

Hepsi bu kadar afiyet olsun... 😊

Hikmet Özcan

Fikirleri kutsamaya gerek yok. Birbiriyle çarpıştırmayacaksak fikir sahibi olmanın ne anlamı var?

6 yorum:

  1. Brokoli bol bol yiyorum ama narlı denemedim hiç :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :) bu arada tarifi not ettim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsiniz. Mutlaka deneyin, sevgiler ^^

      Sil
  3. Vitamini boldur dimi bunun? Şu aralar en ihtiyacım olan şey vitamin de. Anneme diyim de alışverişte alsın bana malzemeleri gerisini burdan baka baka hallederim*-*

    YanıtlaSil
  4. Mrs Soda,

    Evet vitamin deposudur kendileri :)
    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil